Разказ за един редактор

 Историята ми като НЕПЛАТЕН редактор започна така:
Прочетох новината ВАЖНО СЪОБЩЕНИЕ!!!  в любимият си сайт biskvitka.net, видях и коментарите. Впечатление ми направи коментара на собственика на сайта:
"Помня един случай, когато потребител ни изпрати подборка с 32 снимки и беше написал в писмото си (цитирам по памет): "Заповядайте една подборка, която правих цели 4 дни и много се изморих". Мислех да й отговоря, че ние ги правим всеки ден по 12-14 подборки и какво трябва да кажем след това.
Някой от Вас спомня ли си колко пъти в коментарите си съм писал, че "имаме нужда от поне 1-2 Редактори"? До сега нито един от Вас не е изявил желание. А иначе давате съвети?!
Държа да отбележа, факта, че нито едни от Екипа на сайта НЕ е професионален редактор, журналист или новинар." 
След като прочетох това......... реших да се кандидатирам за редактор. Приеха ме, обучиха ме как да качвам на сървъра и да публикувам подборки. Така се започна на 19 октомври 2010 год. За петте месеца като редактор в biskvitka.net съм публикувала около 200 подборки, някои от които авторски:
 За това време създадох и нови теми, които надявам се настоящите редактори да продължат:
На 14 март 2011 г. във "Фотоподборка за деня" бях включила и 2 мои снимки от националния протест срещу високите цени на горивата, който се проведе на 13 март 2011 г. При публикуването на новината установих, че снимките са махнати.
През времето, в което бях редактор многократно ми се е случвало да виждам снимки, които не съм качила аз в подборки под, които стои МОЕТО име като автор! 
Многократно ми се е случвало да бъдат изтривани цели коментари или част от тях, които не са "изгодни" за някои.
Многократно ми се е случвало на сървъра да стоят мои подборки с дни и седмици, без да бъдат публикувани!
"СКУЧНИТЕ" явно, според някои подборки за историческите крепости в България не се публикуваха със седмици.
Дааааа може би ще кажете: Това е развлекателен сайт! Е историята на страната ни също е развлекателна! 
Случи ми се и да бъда обвинена в "политизиране" на сайта, защото казах истината за състоянието на държавата ни! Подборка, която наистина правих и обмислях доста време седя на сървъра с дни.......а после някои хора се изказаха:"Стоя 2 дни на сървъра, до като я прегледам и с две ръце я одобрих. Това е истината за животът ни преди и сега. Заблуда е, ако някой каже че в Бг може да се живее!"
Работих за този сайт НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО! Работих с цялото си сърце, пренебрегвайки нещата от личният си живот..... 
В крайна сметка след като написах мнението си за всичко това под формата на следният коментар:
В подборката бях сложила и 2 снимки от протеста за горивата........ който не беше само за високите цени на горивата, а и за безчинствата на монополистите. Нооооооооо както може да се сетите - БЯХ ЦЕНЗУРИРАНА! Както всичко друго в тази Държава - дори "забавлението" няма как да е истинско, когато има някой, който да ти каже НЕ МОЖЕ ДА ГОВОРИШ! Аз съм от тези, които НЕ СИ ЗАТВАРЯТ ОЧИТЕ! ОТ ТЕЗИ, КОИТО СЕ БОРЯТ, А НЕ СЕДЯТ ПРЕД КОМПЮТЪРА КАТО МИШОК В ДУПКАТА СИ! Едва ли много от вас ще видят моя коментар, защото най-вероятно ще бъде изтрит!
БЯХ "УВОЛНЕНА" КАТО РЕДАКТОР!
Някои хора се опитаха да ми обяснят: "Никога не съм ти цензурирал подорките! А това, че ти си си мислила да качваш едни снимки, а всъщност не си ги качила - си е твой проблем."
 Е, да ама аз си пазя АРХИВ на всичко! Зодия Дева съм и съм невероятно подредена и педантична! 
ЖАЛКО, ЧЕ В ТАЗИ ДЪРЖАВА ДОРИ БЕЗПЛАТНИТЕ СЛУЖИТЕЛИ БИВАТ УВОЛНЯВАНИ!
Надявам се настоящите редактори да продължат темата "Милион въпроси"  с : "Какво е двуличие?" и "Какво е лицемерие?" Би било интересно :))


Може би тук е и мястото да БЛАГОДАРЯ на  
МИНА ЯДКОВА - komarokiller
БЛАГОДАРЯ, МИНЧЕ!

1 коментара:

komaroKiller каза...

Радвам се, че покрай работата в Biskvitka.Net се запознах с теб и ще се радвам да продължим да си контактуваме :Р В интерес на истината ще ми липсват подборките ти :( Теми, които казваш да продължим - ами аз честно казано не знам дали това би се получило, защото това са си ТВОИТЕ подборки и идеи - надали някой от нас може да има твоя поглед над нещата.
Радвам се, че се нави да си направиш блог и обещавам най-тържествено да ти помагам с каквото мога, за да го разработим супер-дупер-мега добре ;)

Публикуване на коментар

СПОДЕЛЕТЕ